Obchodní podmínky - důležité informace

V následujícím textu naleznete informace týkající se podmínek nákupu v tomto internetovém obchodě.

Kupní smlouva

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami našeho internetového obchodu www.ceska-kosmetika.cz a  souhlasíte  s níže uvedenými obchodními podmínkami – s odvoláním na §273 Obchodního zákoníku.

Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky provedené přes nákupní košík - objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.

Objednávka

1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.

2. Po odeslání objednávky Vám bude odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás okamžitě e-mailem (v sekci Napište nám) nebo telefonicky. V případě, že jste toto potvrzení nedostali, znamená to, že jste chybně vyplnili fakturační údaje či chybně uvedli Vaší e-mailovou adresu (nejčastější situace). I v tomto případě nás kontaktujte.

3. Objednávku lze stornovat nebo upravit  do dvou hodin po odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám, e-mailem na adresu info@ceska-kosmetika.cz nebo telefonicky na čísle 721 278 336.

4. Při nákupu zboží v hodnotě nad 2 500,-- Kč poplatek za dopravu neúčtujeme (týká se pouze České republiky).

5. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.

6. Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.ceska-kosmetika.cz jsou platné v okamžiku objednání.  Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v případě náhlé změny obchodních podmínek výrobce či distributora daného produktu . Ve výjímečných případech náhlé změny ceny nebo možnosti dodání produktu od výrobce (dodavatele) je prodávající oprávněn odmítnout plnění automaticky potvrzené objednávky.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

  • Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
  • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi.
POZOR!!! Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět. 

Doručení zboží a způsob úhrady

1. Zboží zasíláme v ČR Českou poštou, přepravcem Geis nebo spediční společností PPL. Konkrétní způsob dodání si zvolíte sámi při vyplňování objednávkového formuláře.

2. V objednávkovém formuláři si zvolíte i způsob úhrady z nabízených možností:

  • dobírkou, tzn. platbou v hotovosti při doručení zboží (zboží musí být v minimální hodnotě 200,-- Kč)
  • bankovním převodem na náš účet . Jestliže nedojde k uhrazení objednávky do 15 pracovních dnů od jejího učinění, bude objednávka z naší strany stornována.
UPOZORNĚNÍ: při platbě předem bankovním převodem není určena minimální hranice výše objednávky, při platbě dobírkou musí být minimální hodnota objednávaného zboží alespoň 200, -- Kč. 

3. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy.

4. Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.

5. V každém balíčku je přiložena faktura, kterou je nutné uschovat pro případ vrácení zboží.

6. Zboží je obvykle odesíláno do 5 dnů po obdržení objednávky. Většinou je však zasláno obratem.

7. Upozorňujeme, že nestandartní balení, tj. více- či méněobsahová balení, skladem nemáme, takže nelze posílat obratem ani na přání. Dodání do 5 pracovních dnů je však i v těchto případech většinou dodrženo. 

8. Zásadně posíláme objednávku kompletní, na přání lze vyřídit objednávku i po částech, ale jen v případě, že zaplatíte poštovné i při druhém zaslání.

 

Přeprava Českou poštou:

  • Veškeré zásilky od nás odchází nově jako "Balík Do ruky" - více info zde   (odkaz na stránky České pošty)
  • Sledování zásilky - od České pošty obdržíte zprávu s číslem zásilky (podmínkou je správně uvedená Vaše e-mailová adresa a číslo mobilního telefonu) a můžete ji sledovat na http://www.cpost.cz - zjistíte tak, kde se právě přepravuje či kde je uskladněna v případě, že vás doručovatel České pošty nezastihl.
  • Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 7 dnů (máte možnost si tuto dobu prodloužit až na 15 dnů na Vaší dodací poště), pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.
  • Zboží vám bude doručeno druhý pracovní den od předání zásilky dopravci (o předání zásilky dopravci dostanete informaci od nás e-mailem generovaným naším webovým programem)
  • Výše poštovného je smluvně dojednána s Českou poštou a liší se podle výběru způsobu platby zboží:

Ceny:
- při platbě předem bankovním převodem  či platební kartou: 87,-- Kč (včetně DPH)
- při platbě na dobírku (platba zboží v hotovosti při převzetí zásilky): 123,-- Kč (poštovné 87,-- Kč + dobírka 36,-- Kč - vše včetně DPH)

Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti.

Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození :

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli.

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Předáváme informace České pošty:

  • přepravíme a dodáme zboží do hmotnosti 30 kg po celé České republice
  • garantujeme dodání již následující pracovní den po dni podání
  • prodlužujeme dobu doručování  balíkových zásilek ve vybraných lokalitách, a to až do  večerních hodin
  • avizujeme doručování Vaší zásilky prostřednictvím SMS zprávy
  • umožňujeme sledování cesty Vaší zásilky on-line

Bližší informace o všech typech balíkových zásilek a ostatních službách České pošty najdete na www.ceskaposta.cz  .

 

 

 

Přeprava s dopravcem GEIS:

 

  • V den předání balíčku kurýrovi (řidiči spol. Geis) Vám bude odeslána e-mailová zpráva s informací, že dopravce balíček převzal
  • Následující pracovní den je zásilka doručována
  • Na začátku rozvozu (v ranních hodinách) obdržíte od dopravce Geis sms-zprávu, že balíček je tento den rozvážen
  • Přesnější čas doručení Vám oznámí během dne telefonicky řidič - Podmínkou kontaktu se řidičem je sdělení Vašeho telef. čísla, na kterém budete k zastižení (uvedení do objednávkového formuláře).
  • V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě "Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení"
  • Následující den bude pokus o doručení opakován - v případě neúspěšného pokusu o doručení bude zásilka uložena na depu příslušném k adrese příjemce
  • Doba uložení na depu je 7 dnů, v nichž lze kdykoliv zažádat o opětovné doručení
  • V případě nepřevzetí zásilky se tato vrací po 7 dnech odesílateli
  • Pohyb zásilky lze sledovat na webových stránkách dopravce www.geis.cz - vpravo, popř. zde: http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx
  • Více informací na www.geis.cz, resp. www.geis-group.cz

Ceny:
- při platbě předem bankovním převodem či platební kartou: 74,-- Kč (včetně DPH)
- při platbě na dobírku: 98,-- Kč (dopravné 74,-- Kč + dobírka 24,-- Kč - vše včetně DPH) - dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou řidiči GEIS při převzetí zásilky

 

 Balíková přeprava PPL:

  • Zboží vám bude doručeno následující pracovní den v době 8:00 – 18:00 hod.
  • Před samotným rozvozem vás kontaktuje řidič PPL a domluví se s Vámi na přesnějším čase rozvozu. Podmínkou kontaktu se řidičem je sdělení Vašeho telef. čísla, na kterém budete k zastižení (uvedení do objednávkového formuláře).
  • Sledování zásilky – v den, kdy zásilku předáme dopravci, obdržíte od nás zprávu s číslem zásilky a můžete ji sledovat na http://www.ppl.cz.
  • Výše přepravného je smluvně dojednána se spedičním dopravcem PPL a liší se podle výběru způsobu platby zboží:

Ceny:
- při platbě předem bankovním převodem či platební kartou : 112,-- Kč (včetně DPH)
- při platbě na dobírku: 136,-- Kč (doprava 112,-- Kč + dobírka 24,-- Kč - vše včetně DPH) - dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou řidiči PPL při převzetí zásilky.

Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození

Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze v případě, že není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci (firmě PPL) na: http://www.ppl.cz/reklamace.asp (číslo reklamované zásilky = číslo balíku) nebo na lince 844 775 775. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Kontrola dodávky

V případě, že balíček přijde viditelně poškozen a vy jste tedy s dopravcem sepsali protokol o shledané závadě, sdělte nám prosím tuto skutečnost a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Reklamační řád

Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  • O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám. Zde uveďte jméno, příjmení, adresu a důvod reklamace.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude reklamace vyřízena.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.

Vrácení zboží

  • Zboží je možné nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje.
  • O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno.
  • Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na váš účet nebo poštovní složenkou (poplatek za poslání peněz, který si účtuje Česká pošta Vám bude stržen). Pro případ vrácení peněz bankovním převodem připište číslo vašeho účtu a kód banky.
  • Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží, nikoliv poštovné.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.
Bezpečnostní ujednání

1. Ochrana osobních dat - provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů on-line, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.

2. Všechny nabízené produkty jsou v České republice legální. V případě nesprávného použití neneseme žádnou zodpovědnost.

3.Zákony a předpisy:
   - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
   - zák. č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání

Upozornění:

1. Nakupovat v našem internetovém obchodě smí pouze osoby starší 18 let.

2. Nákup zboží je možný pouze přes internet.

Děkujeme vám za přečtení těchto obchodních podmínek.
Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem. Přejeme vám radost při nakupování v klidu domova.

 

 


Nákupní košík

počet položek0 ks
cena celkem0 Kč
zobrazit nákupní košík

Registrace a přihlášení

Newsletter


objednat zrušit

Výživná péče

Nezanedbávejte své ruce !

         

Ruce potřebujeme každý den. Dopřáváme jim dostatečnou péči, kterou si tak moc zaslouží?

Proč je dobré číst etikety

Mýty a fakta v aromaterapeutické biokosmetice.

S rostoucí nabídkou různých přírodních produktů má zákazník stále těžší orientaci ve výběru skutečně kvalitního výrobku. Na které položky na etiketách by si měl zákazník dát pozor? 

  Více zde ...

Účinná péče o pleť

      
Tři kroky ke kráse - pravidelná péče o pleť ráno a večer:

1.KROK:  Čištění - Hydrofilní odličovací olej Saloos důkladně a jemně vyčistí nalíčenou i nenalíčenou pleť a zbaví ji nečistot, které se na ní usazují.

2.KROK:  Tonizace - Květinová pleťová voda Saloos zvyšuje vlhkost pleti, jemně ji dočistí, osvěží, tonizuje a zanechá ji dokonale uvolněnou k další péči.

3.KROK:  Regenerace - Regenerační obličejový olej Saloos probudí unavenou pleť k životu, dodá energii, hydratuje, zpomaluje stárnutí, zvláčňuje, prozařuje a chrání před škodlivými vlivy prostředí.
Copyright © Česká kosmetika.cz 2010, Tvorba www stránek EKdesign.cz, Redakční systém Merlin CMS, RSS Léčivé byliny | Koupelnové oleje | Přírodní kosmetika | Vánoční stromky | likvidace vozidel | Květináče | Ubytování Trutnov | Golfové hole | Krabičková dieta